23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

City Gross byter reklambyrå

Bergendahls Food avbryter samarbetet med butiksbyrån Kollo och letar istället ny reklambyrå. Det är dags för förnyelse, säger marknadschefen.

Bergendahls avslutar samarbetet med butiksbyrån Kollo som inleddes 2007, och som bland annat har resulterat i kampanjerna med tv-kocken Tina Nordström. Sedan dess har City Gross vuxit och företaget anser att det är dags att uppdatera marknadsavdelningens arbetsformer, vilket också innebär nya byråsamarbeten. – Vi och Kollo är överens om att det är dags för förnyelse. Vi behöver en annan form av byråsamarbete framöver, säger Mathias Ivarsson, marknadschef på Bergendahls Food.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|