23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Skor och underkläder för Cheap Monday

Till nästa höst växer Cheap Mondays sortiment med fullständiga kollektioner av underkläder och skor.

I höst lanserar företaget de nya produktkategorierna på initialt åtta marknader, Norden, Frankrike, Italien, UK och Australien, samt via utvalda återförsäljare på ytterligare några marknader. Skolinjen består av en huvud- samt ytterligare ett släpp i säsong. Den första skokollektionen landar i butik i augusti 2011 och innehåller elva dam- och sex herrmodeller i flera olika material och färgställningar. I oktober lanseras den första underklädeskollektionen för herr och dam i butikerna. Tre program vardera släpps först och följs sedan av en i säsongskollektion och ytterligare en specialkollektion. Cheap Monday lanserade den första jeansmodellen 2004 och sedan dess har företaget i snabb takt vuxit till ett varumärke med kompletta huvudkollektioner, jeanskollektioner samt ytterligare tre kollektioner per säsong för både dam och herr. Dessutom finns baby-, accessoar- och glasögonkollektioner under etiketten.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web04