23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Björn Borg öppnar nytt koncept

Björn Borg öppnade igår en ny butik i Gallerian i centrala Stockholm. Butiken är byggd enligt ett helt nytt butikskoncept.

Björn Borgs nya konceptbutik bygger på att hela butiken består av en öppen yta, för att locka till spontana inköp: – Underkläder är en förbrukningsvara, som i hög grad köps på impuls och vi vill genom denna typ av butiksyta skapa en ännu större "grab and go”-känsla för kunden. Vi blir genom det här konceptet mer lättillgängliga och hjälper kunden att snabbt tillgodose sina behov, säger Henrik Andreasson, retail manager på Björn Borg i en kommentar. Butiken erbjuder förutom underkläder även badkläder, parfym och accessoarer.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03