23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Gott nog för VRG

Venue retail group, VRG, tappade 2 procent av koncernens totala sko- och accessoarförsäljning i september. I jämförbara butiker ökade man dock med lika mycket.

VRG:s semptemberförsäljning slutade på 69 miljoner kronor, jämfört med 72 miljoner i fjol. Sedan dess har butiksbeståndet krympt från 132 till 124 enheter. – Vi har haft en fortsatt stabil försäljningsutveckling totalt sett och är nöjda med septembers siffror, inte minst med tanke på rådande marknadsförhållanden och koncernens starka försäljning föregående år, säger VRG:s vd Susanne Börjesson i en kommentar. VRG driver kedjorna Accent, Morris och Rizzo.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125