23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Nöjda hyresgäster i Väla Centrum

Nöjdast butikshyresgäster har Väla Centrum som ligger utanför Helsingborg i Skåne. Det framgår av den årliga mätningen Centrumbarometern.

Det är CFI Group som gör de årliga mätning för köpcentrums butikshyresgäster. Det är fjärde året i rad som Välö Centrum, som ägs av Diligentia, tar hem förstaplatsen i Centrumbarometern. Där framgår det att Välas butikshyresgäster är lojala och i hög utsträckning benägna att rekommendera centrumet till andra. Här är centrumchef Niklas Blonér fem tips för att få nöjdare butikshyresgäster: 1. Bemanna centrumledningen med kommersiellt tänkande människor som kan handel. Ha roligt på jobbet varje dag. 2. Ringa in problembutiker, gå igenom deras problem och erbjud hjälp. 3. Satsa på bra intern kommunikation med positiva förtecken, informera mycket om vad som händer. 4. Bjud in till samtal så snart du identifierat problem eller möjligheter. 5. Se centrumchefsjobbet som en livsstil.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|