23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Fler varumärken till Pressbyrån

Förra året ökade Pressbyrån sin försäljning av presentkort med 1 340 procent. Nu utökar kedjan sitt sortiment.

Presentkort är en het trend i handeln. Nyligen lanserande Ica ett nytt presentkort, och nu satsar Pressbyrån på att öka sitt sortiment med nya varumärken. – Sex nya varumärken är på gång in under 2012, berättar Monika Nowak, produktchef på Pressbyrån, för Dagenshandel.se. Vilka sex varumärken det rör sig om vill hon inte avslöja. – Majoriteten är svenska med inriktning på konfektion och nöje. I dagsläget säljer Pressbyrån elva presentkort. Maximalt antal är 24. – Målet är att ha 24 stycken, men det kan vi inte nå under nästa år, säger Monika Nowak.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093