23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

H&M öppnar ny butikskedja

Nästa år öppnar klädjätten H&M en helt ny fristående butikskedja under ett eget varumärke.

”Butikskedjan blir ett helt nytt och spännande komplement till H&M och de andra varumärkena inom koncernen”, skriver H&M i rapporten för det första kvartalet. – Vi tror mycket på detta nya varumärke och vi ser stor potential för fortsatta satsningar, kommenterar H&M:s vd Karl-Johan Persson. Dagens Handel har pratat med Håcan Andersson på H&M:s pressavdelningen, men han vill inte berätta mer i dagsläget. – Vi kommer att öppna en ny butikskedja 2013 och vi ser fram emot att få berätta mer om den längre fram. I dag ingår fem varumärken i H&M-koncernen: H&M, Cos, Monki, Cheap monday och Weekday.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|