23948sdkhjf

Gina tricot får ny marknadschef

En ny marknadschef tar över när Victor Appelqvist tar sig an andra uppdrag inom modeföretaget.
Fredrik Skåntorp tar över som marknadschef på Gina Tricot, skriver modebranschtidningen Habit på nätet.

Han har mångårig erfarenhet inom marknadsföring, reklam och försäljning och ersätter Victor Appelqvis t som nu går vidare till andra uppdrag inom företaget.
Fredrik Skåntorp har bland annat varit försäljningsansvarig på JC Decaux i Göteborg och därefter ansvarat för försäljning på Metro i Göteborg. Senast var han egen konsult inom försäljning, marknadsföring och utbildning.
– Det är otroligt spännande och mina första intryck av företaget är att det finns massvis med både vilja och energi, helt i min smak. säger Fredrik Skåntorp.
Victor Appelqvist fortsätter att leda andra uppdrag inom företaget som handlar om övergripande ledningsfrågor, expansion och online.
– Rekryteringen av vår nya marknadschef känns riktigt bra. Han kommer in vid en passande timing då det snart är nytt år med nya strategier som ska ses över. Vi står också samtidigt i startgroparna för flera spännande utvecklingar framöver, där Fredrik kommer att bidra, säger Victor Appelqvist, som inte fått någon ny titel ännu.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.141