23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Hon ska utveckla Filippa K:s kundmöten

Filippa K inför en ny avdelning och tillsätter en helt ny tjänst för att bättre fokusera på kunden.








Eva Boding











Eva Boding, tidigare marknadschef på Filippa, blir chef över den nya avdelningen som företaget benämner Central customer meeting. Den nya avdelningen samlar tre verksamheter under samma paraply: egna butiker, återförsäljning och marknadsföring. En nyhet är e-handel som också kommer att ingå. – Vi har bara tidigare sålt på nätet via återförsäljare, nu håller vi på att förbereda oss för egen e-handel, berättar för Dagens Handel. Tanken är att den nya avdelningen ska skapa synergier. – Förtjänsten är att vi centralt jobbar tillsammans för en kund, oavsett vilken kanal kunden finns. Vårt jobb kommer bli effektivare och tydligare, säger Eva Boding.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.153