23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Vårkänsla hos Brothers

Brothers kampanjar med ny kollektion tillsammans med nytt cykelmärke.

Modemärket Brothers och det nya svenska cykelmärket Porteur gör en kampanj till våren. Brothers vill visa sin stilfulla kollektion som passar till aktivitet.

Kampanjen kommer att synas i butiker i Sverige och Finland, online och i print.

– Genom samarbetet vill vi också bidra till att lyfta Porteurs unika löfte om att varje såld Porteurcykel genererar en donerad cykel till ungdomsprojekt i utvecklingsländer, i samarbete med UNICEF,

Maria Sjöstrand

, marknadschef på Brothers.

En tävling går parallellt med kampanjen. Kunden fotograferar sig själv på cykeln och lägger upp på Instagram. Alla som tävlar har chans att vinna en av tio cyklar.

Tävlingen börjar 13 mars.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|