23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Electrolux home vill bli mer kända

Med en ny reklambyrå vill Elektrolux home nå ut bredare och bli mer kända hos konsumenterna.

Innehållsleverantören Spoon har fått uppdraget att göra Electrolux home mer känd som helhetsleverantör av kök, rapporterar Resumé. Bland annat vill man öka närvaron i digitala kanaler, men även med ett köksmagasin med inspiration.

– Vi vill nå igenom bruset i den digitala världen. Spoon har presenterat ett koncept där de förser oss med gediget och adekvat innehåll. De har också ett arbetsätt för att skapa uppmärksamhet kring innehållet via exempelvis sociala medier, säger

Lena Söder

, marknadschef på Electrolux home i en kommentar till Resumé.

Electrolux home är franchisekejda med 52 butiker runt om i landet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|