23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Årets satsning för ökad kundservice: Apotek Hjärtat

Apotekskedjan Apotek Hjärtat vann utmärkelsen Årets satsning på ökad kundservice. Priset delades ut på Retail Awardsgalan på måndagskvällen.

Prisutdelare

Peter Fischer

på kategoripartnern Visma Retail.

Juryns motivering:

"I en konkurrenskraftig bransch gäller det att sticka ut. Och det gör vinnaren i denna kategori. Vinnaren har valt att satsa på kundmötet och kunden genom internt kulturbyggande och utbildning. Resultatet av satsningen kan bland annat ses i mystery shopper-undersökningar, multichannel-mätningar samt i det ekonomiska resultatet. Vinnaren har vunnit både kundens och

juryns hjärta."

Självklart eller nödvändigt att satsa på kundmötet?

– Det svåra är att inte fallera, säger Apotek Hjärtats vd

Anders Nyberg

.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.543|instance-web01