23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Monki sponsrar Popaganda

H&M:s modemärke Monki går in som partner i musikfestivalen Popaganda.

- Musik ligger Monki varmt om hjärtat och vi har länge drömt om att engagera oss i ett livearrangemang, säger Monkis marknadschef

Eleonore Nygårds.

Popaganda håller till i Stockholm 30-31 augusti. Hot Chip, El Perro del Mar och Kate Nash är några av de musikakter som festivalbesökarna kommer att kunna lyssna på. Också den här gången är platsen utomhusbadet Eriksdalshallen på Södermalm i Stockholm.

Monki har flera musikprojekt på gång. Kedjan stödjer tjej-dj:s,, bland annat genom att på helgerna ha deras spellistor i butikernas högtalare. Kedjan arrangerar också spelningar och klubbar i butikerna.

Idag har Monki över 60 butiker, i Europa och i Kina.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|instance-web01