23948sdkhjf

Lagerhaus har 25 000 följare på Instagram

I början av 2014 nådde Lagerhaus 25 000 följare på Instagram. Sedan augusti 2012 har Lagerhaus använt Instagram för att inspirera sina kunder.
- En mycket viktig sak med vårt Instagramflöde är att inspirera våra kunder. Vi har så många fantastiska produkter i vårt sortiment och Instagram gör det möjligt att kunna visa produkterna i ett sammanhang eller en fin miljö. Med hjälp av #lagerhausfavoriter ser vi hur våra produkter används av våra kunder och hur de stylar och skapar olika stilar. Det är jättekul att våra kunder vill dela med sig av detta och inspirera varandra, säger Therese Stråhle , designchef och Instagramansvarig på Lagerhaus.

Lagerhaus har byggt upp en relation till sina följare och sedan uppstarten har antalet följare konstant ökat. Genom bilder, tävlingar och unika Instagram-erbjudanden lockas följarna. Möjligheten att via #lagerhausfavoriter själva tagga sina bilder och på så vis inspirera varandra har också blivit uppskattad.

Sociala medier, främst Instagram och Facebook är Lagerhaus prioriterade marknadsföringskanaler. På Facebook har företaget gjort en framgångsrik resa sedan starten 2010 och har nu över 45 000 vänner.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094