23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Sveriges första nät-pop-up öppnar

I tolv dagar erbjuds konsumenter att handla skönhetsprodukter riktigt billigt från en pop-up butik på nätet.

Den 20 januari,öppnar den första ”pop-up shopen” för skönhetsprodukter på nätet. Shopen säljer skönhetsprodukter från kända varumärken till kraftigt rabatterade priser.

Bakom denna pop-up shop ligger ett samarbete mellan Channel provider som erbjuder exklusiva e-handelslösningar och Dermarome, den svenska agenturen för bland andra Decléor, Matis, Carita, Bareminerals, Molton brown, Beyond wishes samt apoteksmärkena A-Derma och Avène.

Tidigare har Demarome ordnat utförsäljning i sina egna lokaler och bjudit in till 30 000 medlemmar i den egna kundklubben. Via pop-upbutiken på nätet får konsumenter runt om i landet möjlighet att handla.

Kristofer Bergdahl

, vd för Channel Provider framhåller att pop-upbutiken erbjuder ett effektivt sätt för leverantören att genomföra lagerutförsäljningar.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125