23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Butiksupplevelse får kunderna att shoppa

Doft och ljud ger en bättre upplevelse, säger Margareta Andersson, vd för ljuddesignbyrån Lexter.

di.se skriver i dag om det man kallar "knepet för att få dig att shoppa". Margareta Andersson, som är vd för ljuddesignbyrån Lexter berättar om dofter, riktad musik och trevliga ljus som får kunderna att känna sig väl till mods och lätta på plånboken.

Claes Ströby, vd för modeföretaget Whyred är en av Lexters kunder. Han förklarar att det är extremt viktigt att jobba med upplevelsen i butik, och att man hela tiden förstärker och utvecklar den.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web02