23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Modebloggare startar klädmärke

I maj lanserar modebloggaren Elin Kling och hennes fästman Karl Lindman sitt eget klädmärke Totême.

Efter att ha gjort designsamarbeten med H&M och Guess by Marciano lanserar paret nu det gemensamma märket

Totême

.

Debutkollektionen går i off-white, nude och navy samt har accentfärger i rött, svart och "racing green".

"Debutkollektionen fångar essensen av enkel, sofistikerad lyx, inspirerad av en ledig europeisk stil med tydliga 70-talsreferenser och fokus på klassiska ikon-plagg", skriver de i ett pressmeddelande.

Totême

kommer att säljas på Net-a-Porter, på Nathalie Schuterman i Stockholm samt på deras hemsida.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.096|