23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Nytt citykoncept för Åhléns

När Åhléns öppnar på Mall of Scandinavia nästa år är det med ett nytt koncept för cityvaruhus.

Åhléns öppning med 6 000 kvadratmeter i Mall of Scandinavia blir ett avstamp för Åhléns nya cityvaruhuskoncept och kommer sätta standarden för framtida varuhusöppningar.

– Etableringen blir ett bra tillfälle för oss att visa vart Åhléns är på väg strategiskt och sätta standarden för varuhusets framtid. Det gör vi genom att etablera vårt nya citykoncept, med det allra senaste sortiment från egna och externa varumärken, samt satsa på nya affärsområden, såsom Åhléns Wellness och vårt kafékoncept Café Å lait samt ett nytt barnkoncept, som kommer att rymma allt inom barnens värld såsom kläder, heminredning och leksaker, på samma ställe, säger

Gregg Mowins

, vd Åhléns.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|instance-web03