Finska byggvaruhuset K-rauta lanserade 2008 kundklubben ”Ihop”. Efter en översyn och intervjuer med kunderna görs nu kundklubben om och får nytt namn: Sisuklubben.
Sisu-klubben kommer att genomsyra kommunikationen framöver och är ett led i att lyfta fram det finska hos kedjan.
– Precis som branschen förändrats måste vi förändras med den. Genom Sisu-klubben har vi fått till ett unikt lojalitetsprogram som ligger rätt i tiden och ger ett ännu större mervärde för våra kunder, säger
, marknad och kommunikationschef på K-rauta.
Kunderna har upplevt att det var krångligt att bli medlem i K-Rautas medlemsklubb så nu görs ansökningsprocessen om och blir helt digital. Också innehållet medlemsskapet blir nytt: fler erbjudanden, fler fördelar och mer rabatt vid storköp är huvudingredienserna. Som medlem får man även förhandsinformation inför rea och kampanjer. Den som planerar större projekt kan se fram emot ordentliga projektrabatter.