23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

De sträcker ut Black friday

En hel vecka med erbjudanden. Den här näthandlaren passar på att göra något eget av Black friday.

Det är baby- och barnaktören Jollyroom.se som inte nöjer sig med en dag för att dra igång julhandeln utan klämmer i med en hel vecka på en gång. Från söndags natt den 23.e november 00:00 till fredag den 28:e.

Inspirationen är amerikanska Black friday, fredagen dagen efter Thanksgiving. Många stora aktörer kör kampanjer denna dag med extra bra priser och erbjudanden för kunderna - en av årets största handelsdagar i Usa och också en start på jul- och helghandeln.

– Vi vill få fler e-handlare att omfamna konceptet kring Black friday på den nordiska marknaden och vi vill lyfta det till en högre nivå. Det är viktigt att vi är med i matchen med de stora internationella aktörerna. Vi vill visa våra nordiska konsumenter att vi kan vara minst lika bra som de amerikanska jättarna, säger vd

Ole Sauar

.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|