23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Briskampanj gav Kapp Ahl mersmak

Förra året inledde Kapp Ahl kampanjen ”Bra som jag är”. Den har fått god respons från kunderna och fortsätter ett år till.

Kapp Ahl startar 2015 års kampanj för ”Bra som jag är”. Denna gång i alla sina närmare 400 butiker i Sverige, Norge, Finland och Polen. Under 2014 har Kapp Ahl i Sverige samlat in drygt 1,5 miljoner kronor till Bris verksamhet.

– I alla länder där vi har butiksverksamhet finns organisationer som arbetar ungefär som Bris för att ge barn och unga stöd, berättar KappAhls informationschef Charlotte Högberg. Nu vill vi fortsätta genom att ge fler av dessa vårt stöd.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.095