23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Zalando öppnar pop up

Nätmodehandlaren Zalando, som är officiell huvudsponsor för Fashion week Stockholm, öppnar pop up-butik under modeveckan.

I samband med modeveckan i Stockholm den 24 - 26 augusti öppnar Zalando ett nytt pop up-koncept, The house of now, i konstnärshuset i centrala Stockholm.

På plats kommer besökare att få ta del av olika modeaktiviteter, bland annat en digital catwalk som är framtagen av Acne production samt livestreaming av utvalda modevisningar. Besökare kommer även att kunna lyssna på inbjudna talare.

– Med The house of now vill vi presentera internationellt och skandinaviskt mode på ett kreativt och nytänkande sätt genom innovativ teknologi. Besökare kan komma förbi för att ta del av en interaktiv installation och lyssna på inspirerande presentationer, samt ta del av Zalandos sortiment både digitalt och genom utvalda produkter på plats. Samarbetet med Fashion week Stockholm känns som ett naturligt steg för oss eftersom mode och näthandel har en så stark koppling, säger

Carsten Hendrich

, VP brand marketing, Zalando.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093