23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Omnikanal i fokus i Dagens Handel nr 11

Click and collect, plock- och leveranslösningar för nätmat och analyskrav på omnikanal är delar av innehållet i pappersupplagan av Dagens Handel nr 11, som är ute nu.

Omnikanal är i fokus i det senaste numret av Dagens Handels pappersupplaga. Bland annat har vi intervjuat James Cooke, analytiker på det amerikanska undersökningsföretaget Nucleus research om hur man ska hantera all den information och data som genereras i omnikanallösningar i detaljhandeln.

Akademihandeln berättar om sin digitala lösning och i ett reportage berättar vi hur Ica Sjöstaden i Stockholm har löst sitt plock och leverans av e-handeln. Vi följer också upp de hetaste e-handelstrenderna som har spåtts.

I tidningen tar vi också en fördjupad titt på ur- och smyckeshandeln med reportage från både mässor och butiker.

Elgigantens satsningar berättar vi om på ekonomisidorna.

Läs också om L´Oréals tunga miljöarbete och mycket mer.

Pappersupplagan av Dagens Handel utkommer med 15 nummer per år. Läs mer

om prenumeration här.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078