23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Tillväxt i Campadre

Shoppingklubben Campadre omsatte över 30 miljoner kronor under perioden juli till och med september. Det är en ökning på mer än 60% mot samma period 2014.

Campadre är en shoppingklubb som erbjuder kampanjer på premiumvarumärken inom mode och livsstil till sina drygt 1 miljon medlemmar över hela Norden. Bland partnervarumärkena återfinns bland andra Odd Molly, Tiger of Sweden och Haglöfs.

- Det är otroligt kul att våra kunder uppskattar det vi gör. Vi har fortsatt att bredda våra samarbeten med de starkaste varumärkena inom alla våra kategorier. Nya partners för i år är till exempel Peak Performance, Edblad och Make Up Store. Det har varit avgörande för att nå den här försäljningen även under det normalt sett svagare månaderna, säger

Stefan von Stein

, vd för Campadre i ett pressmeddelande.

Han framhåller att Campadre är ett nordiskt bolag och att några av bolagets marknader växer med mer än 100 procent i år jämfört med i fjol.

Bakom Campadre står grundarna

Torsten Jansson, Pelle Törnberg och Mikael Solberg

som startade bolaget 2009.

Under 2015 har Campadre utökat styrelsen med Nelly-grundaren

Jarno Vanhatapio

och Bygghemmas tidigare huvudägare

Patrik Hannell

samt stärkt ledningsgruppen med e-handelsprofilen

Joakim Dymling

från Lyko.se.

Bolaget sätter nu högre mål för tillväxten på alla sina marknader.

– Just nu ser vi först fram emot julhandeln och ännu ett rekordkvartal, säger Stefan von Stein.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079