23948sdkhjf

Jula Club firar 2 miljoner

Julas kundklubb, Jula Club, har nu 2 miljoner medlemmar. Företaget firar framgången med att lansera ännu en kundklubb.
– Det är fantastiskt kul, 2 miljoner medlemmar är ett kvitto på att vi har många engagerade kunder, säger Joachim Frykberg , vd Jula AB och tillägger att kundklubben är en extremt viktig nyckelfunktion i företagets strävan att möta kunden på rätt sätt.

Den 2 och 3 april blir det stort firande i alla Julavaruhus med anledning av att Jula Club passerat 2 miljoners-strecket. Jula lottar ut 2 000 000 poäng till medlemmarna, dessutom får medlemmarna ett specialerbjudande med övernattning på Julahotellet i Skara och inträde till Skara Sommarland.

Sedan starten i september 2011 har Julas kundklubb haft en snabb tillväxt. Miljonstrecket passerades redan i juni 2014.

– Jula Club är en av våra viktigaste plattformar för att möta kunden. Vi arbetar aktivt med rekrytering av nya medlemmar och vi anstränger oss hårt för att ge dessa engagerade kunder våra bästa erbjudanden, säger Joachim Frykberg.

Ny kundklubb

I samma veva som Jula Club nu passerar 2 miljoner medlemmar lanseras Julas nya kundklubb, Jula Pro, som vänder sig till företagskunder.

– Jula har idag många företagskunder och med Jula Pro kommer vi att kunna möta dessa kunder på ett ännu bättre sätt. Jula Club tillsammans med Jula Pro ger oss en mycket stark ställning på den svenska marknaden, säger Joachim Frykberg.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078