23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Klubbigt för hemelkedjans kunder

Nu får Media markts svenska kunder vad kedjans trogna i Tyskland och Nederländerna redan har sedan tidigare: en kundklubb. Var tredje köp ger en överraskning och klubben blir en samlingsplats för digitala kvitton.

Lojalitetsprogrammet lanseras idag i Sverige. Motsvarande har tidigare skett i Tyskland, Nederländerna och Grekland.

– Med vårt lojalitetsprogram vill vi belöna alla våra kunder som handlar i våra varuhus eller på mediamarkt.se. Det ska alltid löna sig att vara återkommande kund hos oss, säger vd

Per Kaufmann.

Medlemmarna premieras med en överraskning för vart tredje köp. Överraskningspremien är i form av en produkt eller ett presentkort.

Medlemskapet innebär också att samtliga köp registreras på klubbkortet vilket gör att alla kvitton samlas digitalt på en plats.

– Utöver att erbjuda digital kvittohantering på alla köp hoppas vi genom vårt lojalitetsprogram även få en tätare dialog med de som handlar hos oss, säger Per Kaufmann.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web04