Så här mycket mode har aldrig varit samlat i Nacka, som nu inför modeveckan i Stockholm Fashion District som har fokus på bransch och inköp.
Ryggraden är i områdets många showroom för kläder, väskor och accessoarer tillsammans med två mässarrangemang.
Totalt 140 permanenta showroom finns idag i området. Skohuset har sedan det öppnade 2009 byggts till inte mindre än fem gånger, och presenterar lagom till modeveckan 200 nya kvadratmeter.
I tillägg finns ett ramprogram med föreläsningar och branschmingel. Så kommer till exempel journalisten, bloggaren och modeexperten
Nina Campioni,som har uppdrag bland annat för Elle och SvT, att prata om sociala medier och affärer.
Den som vill höra specifikt om ”influencers”, dit bloggarna hör, kan lyssna på Aller Medias
Helena Holmströmsom delar med sig av sina bästa tips under seminariet ”Vad står social influencers för och vad kan de föra för mitt företag?"
Här är aktuella datum för Stockholm Fashion District:Stockholm Showroom 6-11 februari
Stockholm Shoe House 6-11 februari
Fashion Business Days 7-10 februari
Nordic Shoe & Bag Fair 8-10februari