23948sdkhjf

Accent och Morris tecknar avtal med SAS

| Av Amanda Sundström | Tipsa redaktionen

Medlemmarna i SAS Eurobonus ska kunna tjäna poäng på resväskor och accessoarer.

Konkret innebär detta samarbete att våra medlemmar kan dra nytta av sitt medlemskap oavsett om de är frekventa resenärer eller reser mer sällan. Det är mycket spännande att vi nu kan lansera poängintjäning vid köp av resväskor och andra produkter hos Accent och Morris, säger Hans W. Dyhrfort, Head of EuroBonus Partner Sales i ett uttalande.

Poängen samlas genom att resenärens EuroBonus-medlemskort dras i den ordinarie betalningsterminalen innan betalning. För varje 100 kronor genereras 50 Eurobonus poäng.

Venue Retail Group är Nordens största återförsäljare av resväskor och reseaccessoarer med 60 Accentbutiker i Sverige och 52 Morrisbutiker i Norge. Jonas Ottosson, vd för Venue Retail Group, menar att resenärernas upplevelse kan förbättras av den expertis som erbjuds via Accent och Morris.

Vårt sortiment bygger på funktion och en aktuell modegrad som attraherar den moderna och mobila konsumenten. Vår personal är experter på resväskor är står nu redo att hjälpa SAS-resenärer att hitta de rätt väskorna för just deras behov, säger han.

Mer om: Accent | Morris | SAS
Håll dig uppdaterad med Dagens Handel
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.

Kommentarer (0)
Startsidan just nu

Daniel Wellington vann – Ur & Penn tvingas förstöra klockor

Domen i Patent- och marknadsdomstolen kan inte överklagas.

Skånsk modekedja kan få norsk ägare

Ica-butik i centrala Stockholm lägger ned

Lindex ägarbolag byter vd

På nytt jobb
Nya landschefer hos 25-åriga hälsokedjan

Designtorgets vd Pål Kårfalk ny Sverigechef hos Life.

Så ser nya Rizzo ut

Har öppnat ny butik i Stockholm.

Nyhetsbrev

Butik 140 för optikkedjan

Arkiv
1

Postnord börjar med bostadsnära paketboxar

Söker efter nya leveranslösningar för e-handeln.

Bauhaus tar hemleveranserna till Storstockholm

Nu vill de också handla mat på nätet

Bråda butiksöppningsdagar för Scorett

Kappahl stramar åt – stänger butiker och minskar personalstyrkan

På nytt jobb
Duo till fastighetsrådgivare

Blomsterlandet ökar närvaron i Skåne

Nu drar elektronikkedjan upp tempot digitalt

Ikea i pionjärsatsning på biobränsle till havs 

Här expanderar Jysk

Ännu en butik stänger – här breder butiksdöden ut sig

Lågprisjättens e-handel lanserad

På nytt jobb
Vd-skifte hos Apoteksgruppen

Hon kliver in som vd efter en snabb karriär hos Apotekskedjan.

TEKNIK
Googlesökningar blir erbjudanden i butikens skärmar

Digital skärmteknik ersätter de traditionella skyltarna.

Willys tar över efter Coop – kan följas av Rusta

Coop-chef anklagas för trakasserier av 20 kvinnor – en försökte ta livet av sig

Sängkedja fortsätter satsa fysiskt – väljer Stockholmscentrum

Team Sportia-butik i konkurs

Ica fortsatte vinna marknadsandelar

Näthandlare tror på framtiden

NK-kvarter kan byggas ut och om

H&M: Försäljningen steg med 4 procent

Tillfälligt för inredningsaktör

Nytt samarbete för kameraövervakning

Ska säljutbilda fler i Norden

Så sålde Clas Ohlson

Ikeas testkoncept läggs ned

Twilfit till Åhléns

Lantmännen och Granngården i utökat samarbete

Se alla Företagens egna nyheter

Sänd till en kollega

0.139