Hon blir ny marknadschef för Skincity

| Av Nils Montan Lund | Tipsa redaktionen

Skincity hämtar ny marknadschef från Paradox Interactive

Hudvårdsbolaget och onlinekliniken Skincity rekryterar från gamingföretaget Paradox Interactive. Daniela Sjunnesson blir ny marknadschef med start i april.

Läs också: Skincity expanderar till Finland

Det ska bli otroligt spännande att komma in i Skincity i den här expansiva fasen. Jag triggas av konceptet onlineklinik och tror att vi med hjälp av rätt insatser kommer kunna utveckla och optimera affären ytterligare efter kundens behov. Jag ser nu fram emot att få bli en del av det skickliga Skincity-teamet och jag är övertygad om att vi tillsammans kommer fortsätta att expandera under lönsamhet, säger Daniela Sjunesson.

Hon har tidigare innehavt rollen som just marknadschef hos Paradox Interactive och enligt Skincity kommer hon med den erfarenhet som krävs, för att företaget ska kunna ge sig ut på den internationella marknaden.

Vi ligger långt i framkant gällande expertkunskap inom hudvård, produkter och service men med gedigen kunskap om hur vi ska använda all vår data samt analyser så kan vi nu bli ännu mer effektiva i vårt arbete med att ge ännu bättre kundvård och växa ytterligare. Vi är otroligt stolta att ha med oss Daniela på denna resa” säger Mikael Kjellman, vd, Skincity



Håll dig uppdaterad med Dagens Handel
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.


Skriv din kommentar
Startsidan just nu

De köper in sig i ÖoB

Norsk lågpriskedja köper 20 procent, med option på resterande 80 om två år.

Petter Stordalen tar plats i Stureplansgruppen

Investeringsbolaget Strawberry Equities blir en av hotell- och restaurangföretagets största ägare.

Här öppnar K-Rautas nya proffscenter

Kappahls vd får gå

Modekedjans vd tvingas bort efter oenighet. Lindex och Gina Tricots tidigare vd kliver in som tillförordnad.

Ny vd för Jula Logistics - ska utveckla tågterminalen

Han tar över rodret i Julas logistikbolag.

Postnord + Wish = sant

Nu försvinner den kritiserade hanteringsavgiften efter nytt avtal.

Nyhetsbrev

1

Gallerix i konkurs

Går i graven ett år efter rekonstruktionen.

Arkiv

Framtidstro i butikerna - e-handlare pessimistiska

Sommaren påverkar handlarnas attityder.

Stör inte kunderna!

Därför är det viktigt att lyfta kundens upplevelse just nu

Så utvecklar Kappahl Newbie

Modekedjan testar pop up-koncept för barn- och babyklädeskonceptet och bjuder även in externa varumärken.

Nike stoppar VM-landslagets skor

Clas Ohlson och Mathem fördjupar samarbete

Ikea ställer om varuhusen till e-handelslager

Böter hotar JC - igen

De tar över Grandpas lokal

Under sensommaren öppnar kläd- och restaurangkoncept på välkänd modeadress på Kungsholmen i Stockholm.

Willys intar Söder

Här är hotet mot handeln

Handelns utveckling är hotad, visar ny rapport.

H&M-ägaren: "Ingen bäring på ryktena"

Anklagas för sexuella ofredanden – tvingas avgå

Modechefens "dåliga omdöme" blev för mycket.

"Konceptet bygger på att sälja externa varumärken"

Premiär för H&M-gruppens nya koncept och marknadsplats Afound. Även lyxmode ryms i sortimentet. Vd:n berättar om planerna i stor intervju med Habit.

Rustas grundare mottog kunglig medalj

Hyllades för "betydande insatser inom svenskt näringsliv".

Handlarnas renoveringsraseri

Kraftiga förseningar, buller och otydliga besked upprör - och sänker affärerna.

De har 1 000 nya jobb på lager

Så ska Google sänka Amazon

Butiker stoppar engångsgrillar efter extremtorkan

Sparkar personal – "Svårt men nödvändigt"

På nytt jobb
Gant byter vd – han tar över

Fokus på e-handelskonkurrens i ny rapport

Hundbutik får skäll – varslar om blockad

Ilskan mot Göteborgs Kex flytt - ”Riktigt oansvarigt”

2

Ur & Penn vann - nu överklagar Daniel Wellington domen

Logistikflödet i egen regi – bygger stor anläggning i Borås

Nära dominerade i maj

På nytt jobb
Han blir ny vd för MQ

Julas succé - slog försäljningsrekord

Se alla Företagens egna nyheter

Sänd till en kollega

0.301