23948sdkhjf

Hon blir ny marknadschef för Skincity

| Av Nils Montan Lund | Tipsa redaktionen

Skincity hämtar ny marknadschef från Paradox Interactive

Hudvårdsbolaget och onlinekliniken Skincity rekryterar från gamingföretaget Paradox Interactive. Daniela Sjunnesson blir ny marknadschef med start i april.

Läs också: Skincity expanderar till Finland

Det ska bli otroligt spännande att komma in i Skincity i den här expansiva fasen. Jag triggas av konceptet onlineklinik och tror att vi med hjälp av rätt insatser kommer kunna utveckla och optimera affären ytterligare efter kundens behov. Jag ser nu fram emot att få bli en del av det skickliga Skincity-teamet och jag är övertygad om att vi tillsammans kommer fortsätta att expandera under lönsamhet, säger Daniela Sjunesson.

Hon har tidigare innehavt rollen som just marknadschef hos Paradox Interactive och enligt Skincity kommer hon med den erfarenhet som krävs, för att företaget ska kunna ge sig ut på den internationella marknaden.

Vi ligger långt i framkant gällande expertkunskap inom hudvård, produkter och service men med gedigen kunskap om hur vi ska använda all vår data samt analyser så kan vi nu bli ännu mer effektiva i vårt arbete med att ge ännu bättre kundvård och växa ytterligare. Vi är otroligt stolta att ha med oss Daniela på denna resa” säger Mikael Kjellman, vd, Skincity

Håll dig uppdaterad med Dagens Handel
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.

Kommentarer (0)
Startsidan just nu

Gina Tricots vd lämnar

Återvänder till Tretorn där han kliver på som ny vd och delägare.

På nytt jobb
Från Lantmännen till Bergendahls

Klart: Systembolagets hemleveranser permanentas i hela landet

Videointervju: Förändringen drivs främst av människorna – inte tekniken

Hör retailexperten Ken Hughes berätta om hur nya shoppingbeteenden påverkar handeln.

Videointervju: Förändringen drivs främst av människorna – inte tekniken

Hör retailexperten Ken Hughes berätta om hur nya shoppingbeteenden påverkar handeln.

Optimismen spirar i e-handeln medan självförtroendet sviktar inom sällanköpsvaruhandeln

Nyhetsbrev

Klartecken för Coops köp av Netto

Arkiv

Norskt nytänk – nattöppet utan personal

Ny vd för Erikshjälpen Second Hand

Rekordår för Mio – ökar trafiken både till butik och e-handel

Stockmann säger upp 150

Citycon säljer två köpcentrum

HUIs konjunkturprognos: "Detaljhandeln befinner sig i ett tufft läge"

Även Ur & Penn vill se bättre dialog om hyressättningar

Butiksägare samverkar för en hållbarare modebransch

DEBATT
”Ökad dataläskunnighet avgörande för detaljhandelns konkurrenskraft”

Dan Sommer från Qlik betonar i en debattartikel vikten av att skapa en datakultur.

Lidl Halmstad första butik i världen med förarlösa transporter

Butiken får varorna levererade av självkörande lastbilar 2020.

Klädkedjan ångar på – så mycket ökade försäljningen i maj

Branscherna som väntas gå bäst i e-handeln i sommar

Rekordomsättning för Inditex

På nytt jobb
Han blir ny vd för Woody-kedjan

På nytt jobb
Lämnar Ikea för Matsmart

Löfbergs intar Lobbyn

Kontanterna fortsatt ohotade

Oförändrat hos Clas Ohlson

Ytterligare H&M-kedja till Tmall

Hans klockbolag tar in nytt kapital

Axfood öppnar "Arbetsförmedling"

Smart e-handelsförpackning fick World Star

På nytt jobb
Han är Orklas nya koncernchef

Stark tillväxt för arbetsklädeskoncern – når över 4 miljarder

På nytt jobb
Han ska styra media på Max

MQ tar egna varumärken till Afound

Jula över 7 miljarder – då får personalen bonus

28 miljoner till välgörenhet – så mycket har påsinitiativ inbringat

På nytt jobb
Han tar över på Zetadisplay

På nytt jobb
Från Adidas till Apoteksgruppen

Se alla Företagens egna nyheter

Hållbar förpackningslösning till Eplehuset

Miljö och kvalitet i fokus hos Filippa K

Acne Studios kamp för miljön med miljövänliga förpackningar

Total emballagelösning till VÆRSGO

Interpay visar världens modernaste allt-i-ett terminaler på Retail Experience Live 2019, Kistamässan

Stormberg gör besparingar på emballage genom nytt samarbete

Hållbar design till Björn Borg

Emballagedesign för e-handel är effektiv branding

Påsen som driver trafik till ARK Bokhandels webbsida

Branding: Så väljer du rätt presentinslagning

Scanlux Packaging blev totalleverantör av emballage till Crosseyes

3 inslagningstrender till vår och sommar 2019

HOPE får miljövänliga och exklusiva påsar från Scanlux Packaging

Sju av tio vill näthandla med Swish – bland nyheterna i Ecster Pay 2.0

Nu lanserar vi vår bärbara betal/kassaterminal PAX E600 med intergrerad 8 tum androidskärm.

Äntligen lanseras den första betalterminalen med integrerad Androidenhet av Interpay.

Pressmeddelande Ecster Pay Link

Sänd till en kollega

0.172