23948sdkhjf

Så ska kedjan locka yngre

Synsam öppnar butik för nytt varumärke - Ai.

Synsam lanserar nya konceptet Ai med att öppna butik i Mood i Stockholm.

Med konceptet vill kedjan rikta sig mot en yngre målgrupp och ska erbjuda ett färre antal bågar än i en traditionell Synsambutik. I sortimentet finns tio olika glasögonmodeller i lika många färger och därtill tio olika solglasögonlinser.

Med konceptet erbjuds glasögon på abonnemangsform för en fast månadskostnad.

-Ai är ett perfekt komplement till Synsams nuvarande kunderbjudande. Hela konceptet Ai är lättillgängligt på kundens villkor – vilket innebär en stark och integrerad närvaro digitalt såväl som i fysisk butik. Vi tror också att Mood Stockholm är helt rätt plats för det fysiska mötet. Precis när och hur de önskar, säger Håkan Lundstedt, vd och koncernchef på Synsam Group.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078