23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Åhléns drar igång nytt affärsområde

Startar ny digital satsning.

Varuhuskedjan startar nytt digitalt affärsområde som ska gå under namnet Åhléns Market place.

Det framgår av en platsannons där varuhuskedjan söker en så kallad onboarding manager för det nya digitala affärsområdet.

Sökande, som ska ingå i ett team av tre personer, ska ha erfarenhet från en liknande roll, kunna driva projekt och ha erfaranhet av e-handel och ha mycket god förståelse, kunskap och intresse för tekniska plattformar heter det.

Exakt vad och vilka aktörer eller om det är Åhléns själva som ska sälja på den nya digitala marknadsplatsen framgår inte.

Habit har sökt Åhléns pressavdelning för en kommentar.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094