23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Leder Ellos nya heminredningssatsning

Mode- och inredningsjätten lägger krut på heminredning med nylanserad sajt; Homeroom.

Efter premiärlansering av nya e-handelsplatsen Homeroom har plattformen även lanserats på samtliga nordiska marknader. Satsningen rymmer både egna och externa varumärken och ska fungera som komplement till Ellos och Jotex med ett sortiment om 15 000 heminredningsprodukter.

- Homeroom erbjuder det mesta inom hem och inredning med över 15 000 heminredningsprodukter till bra priser. Oavsett om man vill inreda i lantlig stil, industriell stil eller med den stora sammetstrenden som råder nu, hittar man det hos Homeroom. Allt säljs med flexibel hemleverans oavsett storlek och vikt för att göra det så smidigt som möjligt för kunderna, säger Annika Mårtensson, vd för Homeroom i en kommentar.

Mode- och heminredningskoncernen lanserade ny plattform för ett år sedan och menar att det möjliggör snabb, flexibel och effektiv etablering av nya koncept för samtliga varumärken och länder men även är skalbar för nya förvärv.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.137|instance-web01