23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Från K-Rauta till Sveriges Annonsörer

Hon är ny vd för Sveriges Annonsörer och har gedigen kunskap från detaljhandel och telekombranschen.

Hanna Riberdahl är ny vd för Sveriges Annonsörer och tillträder 1 april.

Hon kommer närmast från posten som marknadsdirektör hos K-Rauta och har även ett förflutet från posten som marknadschef på Telenor och har även verkat hos TNS Gallup och Telia Sverige. Hon har lång erfarenhet av marknadsföring, kommunikation, marknadsanalys och varumärkespositionering. på Telenor, TNS Gallup och Telia Sverige.

Sveriges Annonsörer är en intresseorganisation grundad 1924 med cirka 550 medlemmar.

– Det känns roligt och spännande att få ta mig an utmaningen som det innebär att ta Sveriges Annonsörer till nästa nivå. Digitaliseringen och dess påverkan på våra medlemsföretag är den kanske enskilt viktigaste frågan för oss framöver, samt hur vi skapar medlemsnytta och är relevanta så att det är en självklarhet för alla annonserande bolag att vara medlemmar hos oss, säger Hanna Riberdahl, tillträdande vd för Sveriges Annonsörer i en kommentar.

På nytt jobb Se tema
BREAKING
{{ article.headline }}
0.11