23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Från CDON till Panduro

Ska hjälpa detaljhandelskedjan hitta samspelet mellan digital och fysisk butik.

Philip Mossinger har rekryterats till tjänsten som CMO hos Panduro och kommer närmast från en liknande tjänst hos CDON. Han tillträder den 29 april och ska vässa detaljhandelskedjans digitala satsning. 

– Panduro är ett starkt varumärke med en spännande vision och framtid. För mig med erfarenhet inom e-commerce ligger utmaningen i att hitta samspelet mellan de fysiska butikerna och e-handeln, utveckla butikerna framåt samtidigt som vi fortsätter vår resa mot ett starkt erbjudande inom e-commerce. Jag ser fram emot att med min bakgrund bidra till den spännande resa Panduro befinner sig på och vara ett stöd för hela bolaget framåt, säger Philip Mossinger i en kommentar.

Panduro säger sig ha lagt mycket krut på e-handel och även rekryterat medarbetare till marknadsavdelningen för att driva försäljningen också i webbutiken som lanserades  2017.

På nytt jobb Se tema
BREAKING
{{ article.headline }}
0.17|instance-web01