23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Köpcentrumjätte ökar satsning på pop up-ytor och varumärkesevent

Rekryterar duo för att växa inom varumärkesupplevelser och kommersiella samarbeten.

Ulrika Frisk-Forsman och Glenn Jaako har rekryterats till köpcentrumjätten Unibail–Rodamco-Westfield avdelning för commercial partnerships. 

Ulrica Frisk-Forsman ska i rollen som senior manager och ansvarig för avdelningen tillsammans med Glenn Jaako i rollen som sales manager arbeta för att utveckla satsningen på kommersiella samarbeten och temporära pop up-butiker i fastighetsägarens samtliga nordiska centrum; Mall of Scandinavia, Täby Centrum, Nacka Forum och Solna Centrum i Sverige samt Fisketorvet i Danmark.

I ett pressmeddelande framgår att fastighetsjätten nu lägger allt större vikt vid varumärkesevent och tillfälliga ytor.

Ulrica Frisk-Forsman har ett förflutet från Bonnier, TV4, TUI, American Express och Spendrups. och kommer närmast från rollen som säljansvarig för event och partnerskap hos Birka Cruises. Hon ska ingå i fastighetsjättens operativa nordiska ledningsgrupp.

Glenn Jaako har arbetat hos bland andra Metro, Jernhusen och Orbitz Worldwide.

På nytt jobb Se tema
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047