23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Så ska Boozt öka inom sport

Gör kollektion med Les Deux.

Dedikerad fotbollskategori, partnerskap med danska fotbollsherrlandslaget och samarbetskollektion med Les Deux är del i e-handlarens arbete för att stärka sin sportprofil och växa inom sportsegmentet. 

"Partnerskapet mellan Boozt.com och DBU, det danska fotbollsförbundet, är ett viktigt steg i vår resa mot att öka medvetenheten kring vårt sportutbud, vilket under 2019 kommer utökas till att omfatta en fotbollskategori. Vi arbetar dedikerat för att bli en butik för alla sportintresserade människor i norden", skriver Boozt.

Boozt blir partner och officiell leverantör av kläder till det danska herrlandslaget i fotboll. Plaggen ska användas utanför planen och har tagits fram i samarbete med danska modemärket Les Deux.

Kollektionen lanseras också på sajten i juni.
E-handlarens sportkategorin omfattar i nuläget drygt 100 varumärken.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.158