23948sdkhjf

Lindex + Boozt = sant

| Av Joachim Björk | Tipsa redaktionen

Modekedjan Lindex och e-handelsspecialisten Boozt inleder samarbete. Som ett första steg erbjuds nu ett urval av Lindex barnkläder på Boozt.com.

– Boozt är en stor e-handelsaktör på den nordiska marknaden och som har en stark, lojal kundbas. Vi ser fram emot samarbetet och att erbjuda Lindex fantastiska barnkläder till både befintliga och nya kunder på Boozt.com, säger Sophie Ready, digital partnership manager på Lindex, i en kommentar.

– Vi är mycket glada över att kunna erbjuda Lindex barnkläder till alla våra kunder som har barn. Lindex är ett starkt svenskt märke som kompletterar vår varumärkesportfölj och stärker barnkategorin på Boozt.com”, säger Peter G. Jørgensen, chief commercial officer på Boozt.

Håll dig uppdaterad med Dagens Handel
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.

Kommentarer (0)
Startsidan just nu

Byter läge efter 25 år

Trio ska sköta ruljansen i Mood

På nytt jobb
Får nytt jobb hos Boozt

Brothers nyöppnar butik efter konkurs

Dagligvaruindex: Augusti stark månad

Kungsängen testar också pop up-koncept

Nyhetsbrev

Här är Ica-handlaren som satsar på skotrar

Arkiv

Nordligaste Byggmaxbutiken

"Tillväxten i den fysiska handeln är en brännhet fråga"

Optimistiskt i dagligvaruhandeln – pessimistiskt inom sällanköpshandeln

Ökad försäljning för H&M

1

DEBATT
Ur & Penns vd: Om hyresvärden inte vill samarbeta tackar vi för oss

Här stänger G-Star Raw

Nätbokhandlaren varslar personal

Hållbarhetsaktör öppnar i Mood

Ny studie: Kedjorna redo för Swish

Axfood ville också köpa Netto

Kappahl ut – NA-KD in

Norge ny marknad för Stadium Outlet

Ska garantera Lindex säkerhet

Zalando pilottestar återanvändbara fraktväskor

Gamestop stänger 180 till 200 butiker

Digital Ica-handlare talar på Retaildagen

Förbättrat Kappahl

Amazon under lupp för konkurrensbrott även i USA

Här öppnar Busfrö Nytt & Bytt

Coop lägger ned anrik kosmetikbutik

Deichmann öppnar nytt och bygger om

Ica ökar – stort som smått

Coop vill sälja 115 Netto-fastigheter

På nytt jobb
Ny vd för Payex

Sällanköpshandeln stod still

Högtalarmärke satsar på tillfällig yta

Himla breddar utbudet med förvärv

Touchtech i nytt avtal med Bestseller

Tredje butiken för Ellos Home

Se alla Företagens egna nyheter

Namnskyltar för professionell användning i din butik

Tanums kommun installerar wifi besöksräknare i Fjällbacka

Hållbar förpackningslösning till Eplehuset

Miljö och kvalitet i fokus hos Filippa K

Acne Studios kamp för miljön med miljövänliga förpackningar

Total emballagelösning till VÆRSGO

Interpay visar världens modernaste allt-i-ett terminaler på Retail Experience Live 2019, Kistamässan

Stormberg gör besparingar på emballage genom nytt samarbete

Hållbar design till Björn Borg

Emballagedesign för e-handel är effektiv branding

Påsen som driver trafik till ARK Bokhandels webbsida

Branding: Så väljer du rätt presentinslagning

Scanlux Packaging blev totalleverantör av emballage till Crosseyes

3 inslagningstrender till vår och sommar 2019

HOPE får miljövänliga och exklusiva påsar från Scanlux Packaging

Sju av tio vill näthandla med Swish – bland nyheterna i Ecster Pay 2.0

Nu lanserar vi vår bärbara betal/kassaterminal PAX E600 med intergrerad 8 tum androidskärm.

Äntligen lanseras den första betalterminalen med integrerad Androidenhet av Interpay.

Pressmeddelande Ecster Pay Link

Sänd till en kollega

0.203