23948sdkhjf

Premiär för Vasakronans nya pop up-satsning

Premiär i veckan för nya pop up-arenan Beyond Us på Södertull i Malmö. Här är varumärkena som är först ut.

Dagens Handel har tidigare skrivit om Vasakronans nya retailprojektyta Beyond Us i Malmö som öppnar i veckan. I nya pop up-arenan, som drivs av Voii Studios Frida Roos och Petra Hodel, finns från och med den 25 oktober varumärken som Lagerhaus, Aim´n, We two Stockholm, Blankdays, Svea och Strng wmn bland andra.

– Vi tror på att utnyttja stadskärnan och att folk gärna vill röra sig där för att bli inspirerade. Med Beyond Us erbjuds varumärken möjligheten till korta flexibla exponeringspaket, med låg arbetsinsats. Samdriftsfördelarna innebär även mindre risk och kostnad. Ambitionen är att var tredje månad välkomna nya varumärken i ett nytt tema, säger Frida Roos, grundare av Beyond Us, i en kommentar.

Lagerhaus har redan dragit igång en rad olika pop up-ytor i bland annat Stockholm, Malmö och Uppsala, som också öppnar i veckan, samt Sickla.

Nu öppnar inredningskedjan ytterligare en tillfällig yta i Malmö där kedjan både ska ha ett mindre urval av sortimentet och i anslutning till ytan finns även en digital skärm där man kan köpa hela sortiment med leverans till postombud.

– Detta pop-up-koncept känns som ett givet alternativ för oss. Vi är mycket glada över att få vara en av de första att delta i detta spännande projekt, säger Jerker Levin, vd och försäljningschef hos Lagerhaus.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.095