23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Experten: ”Välj ett framtidsscenario och gå loss på affärsutveckling”

Managementkonsulten Charlotte Mattfolk tror att nya värderingar kommer att födas i det vakuum som präglar världen nu.

Coronapandemins framfart har tagit den redan ansträngda fysiska detaljhandeln med storm. Oavsett om återhämtningen går snabbt eller långsamt är de flesta överens om att framtidens handel kommer att bli en stor omställning för både handlare och konsumenter.  

De varumärken som överlever är kanske en reflektion av de värderingar som avspeglas just nu i omvärlden där tilltron till kunskap och vetenskap stärkts. Kanske breddade Greta-vågen vägen för efterfrågan på fakta och autenticitet, mer djup än yta.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.175