23948sdkhjf

Så ska möbelaktören bli mer tillgänglig

Lanserar virtuell butik,rådgivning och personliga rundturer i butik via videosamtal för att möta kunden under coronapandemin.

Danska möbelföretaget Boconcept gör ny teknisk lösning tillgänglig för att inspirera kunderna i e-handeln och lanserar en virtuell butik i Sverige samt möjlighet att få rådgivning och personliga rundturer i butik via videosamtal.

Detta för att på bästa vis möta kunderna under coronapandemin. 

Den nylanserade virtuella butiken är en 3D-upplevelse som ger känslan av att gå runt i en fysisk butik som ska underlätta den digitala shoppingupplevelsen.

– Vi är glada över att kunna erbjuda våra kunder en virtuell upplevelse av butiken samtidigt
som vi gör oss mer tillgängliga för konsumenter som vill få rådgivning kring inredning i
hemmet. Vi har under perioden som pandemin pågått märkt av att social distansering och
mycket tid i hemmet har väckt renoveringslust och skapat ett inredningssug hos många. Vi
vill fortsätta att kunna inspirera och erbjuda vår expertis för dem som befinner sig på en
inredningsresa, även om de för tillfället undviker våra fysiska butiker, säger Mimmi
Lobendahl, vd på Boconcept Stockholm i en kommentar. 

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079