23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Kidsbrandstore testar pop up i Norrköping

Kidsbrandstore gör som många andra retailföretag och öppnar pop up-butik. Företaget, som satsar på märkeskläder för barn och ungdomar, slår upp portarna i Linden köpcentrum i Norrköping den 15 oktober.

– Norrköping är spännande och har en väldigt moderiktig publik, så vi gläder oss mycket åt att få öppna vår första pop up-butik i just Norrköping, säger David Törn, head of stores på Kidsbrandstore.

Kidsbrandstore driver e-handel i sex länder i Norden och Europa och har sju fysiska butiker i Sverige. Butiken i Norrköping City blir alltså företagets första i pop up-format.

– Vi är mycket glada att kunna erbjuda våra besökare en unik möjlighet att ta del av Kidsbrandstores utvalda varumärken i höst och vinter i Norrköpings city, säger Emma Tördahl, centrumledare på Lundbergs Fastigheter som äger Lindens köpcentrum. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.08