23948sdkhjf

Världspremiär på köpcentrum för upplevelsekonceptet Tido

Eat, Play, Watch. Så sammanfattas grundpelarna när den globala aktören Emersion lanserar sitt upplevelsekoncept Tido i Täby centrum, som därmed blir först i världen att testa konceptet. Den 25 november öppnas dörrarna.

– Det bästa med Tido är att det är för alla typer av grupper. Ta med kompisgänget, familjen eller kollegorna för mat, dryck och framtidens sociala underhållning, säger Sara Strömgren, vd Tido.

Emersion mål har varit att skapa ett modernt underhållningscentrum där besökarna erbjuds casual street food (eat), social gaming (play) och VR/AR (watch). Casual street food-menyn har utvecklats av mästerkocksdeltagaren Fredrik ”Master” Jonsson.

– Det är verkligen roligt att vi på Täby Centrum är först ut med att erbjuda det allra hetaste inom upplevelser och underhållning. Tido erbjuder ett helt nytt helhetskoncept, som verkligen kommer att bli ett starkt komplement till vårt nuvarande utbud, säger Veronica Sjövik Sten, centrumchef i Täby Centrum.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Han blir ny vd för Kitchenlab
Här gör Kappahl samma resa som Dressmann
Butiksägarna i Kungsmässan vill ha kortare öppettider
Pris viktigare än hållbarhet i kärva tider
Tredje butiksöppningen i år för ÖoB – ”Tiden inne för lågpris”
Efter butiksstängningarna  – nu avvecklas huvudkontoret
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.094