23948sdkhjf

Boozt lanserar en premium-shop

Det nya konceptet Designer Shop beskrivs av bolaget som en shop-in-shop på Boozt.com. Gränssnittet är nytt och skiljer sig från plattformens gänse uttryck. Här ska ett urval av mode och livsstilsprodukter inom premiumsegmetet erbjudas de nordiska kunderna. Modevarumärken som Rodebjer, Holzweiler, Max Mara, Ganni och Stine Goya nämns som exempel.

-- Vår nya Designer Shop vänder sig till dem som vill shoppa designermärken i en onlinemiljö inspirerad av premiumbutikskänslan och med en förstklassig kundupplevelse, skriver Hermann Haraldsson, vd för Boozt, i en kommentar. 

Nya funktioner är till exempel förbättrade varumärkessidor, exklusivt redaktionellt innehåll och modellbilder. Syftet är att skapa en miljö där varumärken kan kommunicera direkt med kunden, uppger Boozt. 

-- Med det nya Designer Shop-konceptet kan vi vara en stark partner till våra nuvarande och nya premiummärken och tillhandahålla en plattform som gör det enklare för dem att skräddarsy en personlig varumärkeskommunikation, kommenterar Hermann Haraldsson.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Rekordpublik och många affärer gjorda när Ambiente återvände
Bik Bok om stängningarna: ”Butikshyrorna är en av faktorerna”
Omsättningen rasar för XXL
Leksaksbutik plockar ner skylten
Butiker tvingas stänga när barnklädeskedjan ger upp franchisemodell
Modekedja lämnar två gallerialägen
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.125