23948sdkhjf

Lojalitetsprogram hos nio av tio retailkedjor

Hälften av kedjorna har 50 procent eller mer av alla sina transaktioner kopplade till sina medlemmar, visar ny studie.
Retailkedjorna skulle vinna på en smartare redovisning av lojalitetsprogrammen och ett utökat samarbete över avdelningsgränserna för att kvalitetssäkra kunddata. Det är slutsatsen i en undersökning från second display-företaget ID24. 

Målet med studien, som genomförts av ekonomistudenterna Ida Limbäck och Semer Said Yahya på uppdrag av ID24, ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Jysk vänder blad: ”Har varit ett bra år”
Digitala lösningar gör QR-koden het igen
Modebutik stänger efter ett år
Här vill Eko öppna – hoppas ånyo på fastighetsägarnas och kommunens goda vilja
Omflytt i Lidingö Centrum ska stärka erbjudandet
Elons resultat försämras: ”Det är lätt att bli fartblind”
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.094