23948sdkhjf

Swish öppnar butik

Vill se mer digitala köpupplevelser i fysiska butiker.

Swish vill inspirera och visa vad fysisk handel, och betallösningar, också kan vara och har därför öppnat därför en demobutik, för att visa en shoppingapp där kunden betalar med Swish i Epicenters lokaler i Stockholm.

I butiken finns olika typer av lösningar framtagna av olika partner till Swish och vid öppningen av butiken är det partnerföretagen Yabie, Adoveo, Redlight Media och Passbuy som ryms och som står för lösningar som bland annat click and collect och interaktiva kampanjer på skärmar.

– De som inte ställer om till mer digitala köpupplevelser även i fysiska miljöer, med fokus på personlig service, flexibilitet och nya upplevelser för kunden, kommer att halka efter. Det kan exempelvis handla om att flytta från den traditionella kassakön till att låta kunden skanna varor och slutföra hela köpet i sin egen mobil, eller till att utrusta personalen med smartphones som de kan använda till att rådge och ta betalt av kunder var som helst i butiken, säger Urban Höglund, vd på Swish.

Målgrupp är företag, partner och media som är intresserade av Swish och framtidens betallösningar och butiken är öppen för föranmälda besökare.

Kommentera en artikel (1)
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078