23948sdkhjf

Skönhetshandeln testar gränserna när branschen transformeras

Stark e-handel, växande apotekshandel, expansiva kedjor, breddad lågprishandel och nya affärsmodeller fortsätter att röra om i grytan i kosmetik- och skönhetsbranschen.
EUROPA ÄR VÄRLDENS största marknad för kosmetikprodukter och genomsnittssvensken konsumerar hygien- och kosmetikprodukter för cirka 2 000 kronor om året. Det är den högsta konsumtionen inom EU, enligt branschorganisationen Kosmetik- och hygienföretagen.

En konsumentundersökning som nyligen genomförts av Yougov på uppdrag av hudvårdsföretaget...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Create trial subscription
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.078