23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ny pop up-satsning för influencervarumärke

Tillväxtbolaget Hubso, som huserar ett antal influencervarumärken i sin portfölj, satsar på tillfällig yta i köpcentrumet Westfield Mall of Scandinavia.

Hubso satsar åter på fysisk yta. Denna gång i köpcentrumet i Solna.

Hubso grundades 2017 och är en digital plattform för influencer som vill lansera varumärke i eget namn och få hjälp med produktion, marknadsföring och e-handelslösningar. 

Hos Hubso har flera nya influencermodemärken sin hemvist. Bland andra Sanne Josefsons märke Sanne Alexandra som sedan i höstas är ett dotterbolag till Hubso. Andra profiler som är kopplade till Hubso är Linn Ahlborgs LXA, Alice Stenlöfs A-DSGN och Emelie Lindmarks varumärke Le Capsole. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157