23948sdkhjf

Ny pop up-satsning för influencervarumärke

Tillväxtbolaget Hubso, som huserar ett antal influencervarumärken i sin portfölj, satsar på tillfällig yta i köpcentrumet Westfield Mall of Scandinavia.
Hubso satsar åter på fysisk yta. Denna gång i köpcentrumet i Solna.

Hubso grundades 2017 och är en digital plattform för influencer som vill lansera varumärke i eget namn och få hjälp med produktion, marknadsföring och e-handelslösningar. 

Hos Hubso har flera nya influencermodemärken sin hemvist. Bland andra Sanne Josefsons märke Sanne Alex...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.078