23948sdkhjf

Byon lanserar e-handel och ny visuell look

Byon förnyar sig och öppnar e-handel.

Inredningsmärket Byon, som köptes upp av New Wave Groups dotterbolag Sagaform för tre år sedan lanserar en egen e-handel. 

Tidigare har varumärket enbart sålts hos återförsäljare, men den 31 maj öppnar Byondesign.se där hela Byons utbud kommer att finnas. På e-handeln kommer också exlusiva drop att säljas. 

I samband med den nya sajten lanseras också en ny visuell identitet.

I ett pressmeddelande berättar bolaget att man har velat att logotypen, identiteten och uttrycket ska bli ännu mera lekfullt och överraskande. 

– Med vår nya profil och identitet tror jag vi kommer skapa ännu mer tydlighet kring vilka vi är och få fler att lockas av vår livsfilosofi. Come and play with us, säger Sara Wernerby, marknadschef på Sagaform med varumärket Byon i en kommentar.  

E-handeln är utvecklad tillsammans med Grebban och med Centra som plattform. 

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Jysk vänder blad: ”Har varit ett bra år”
Digitala lösningar gör QR-koden het igen
Modebutik stänger efter ett år
Här vill Eko öppna – hoppas ånyo på fastighetsägarnas och kommunens goda vilja
Omflytt i Lidingö Centrum ska stärka erbjudandet
Elons resultat försämras: ”Det är lätt att bli fartblind”
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.094