23948sdkhjf

Name It satsar på fysiska butiker 

Bestsellers barnmodevarumärke ska utöka sitt fysiska butiksnät kraftigt under nästkommande år.
Barnmodevarumärket Name It har under det senaste året fördubblat antalet egna butiker.

Nu har varumärket, som ägs av danska Bestseller som också äger Vila och Vero Moda, cirka 90 fysiska butiker på flera europeiska marknader.  

Vid nästa sommar när verksamhetsåret 22/23 når sitt slut så har bolaget målsättningen om 150 butiker på plats. Det...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Facket kritiserar Dollarstores arbetsmiljö
MQ Marqets Ingvar Larsson om resultatet: ”Vi har hittat vår position”
MQ Marqet når över miljarden
Här väntar ny sportsatsning om 900 kvadratmeter
Utmanande kvartal för BHG – redovisar förlust
H&M planerar minska med 100 butiker netto
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
Habit
Transportnet

Sänd till en kollega

0.094